pátek 17. března 2017

,,MENŠÍ,, JARNÍ VÝLET 


Ahoj, omlouvám se, že jsem se vám tak dlouho neozvala, ale nějak jsem nestíhala.  Ale včera jsme byli s mamkou, taťkou a bratrem na výletě. Tak jsem si říkala, že bych vám sem mohla dát opět nějaké hezké fotečky. Protože výlet to byl krásný a zážitky jsou nezapomenutelné. 


Bylo asi kolem půl 10 ráno a my jsme celá rodina vyrazili na autobus, kterým jsme jeli do Oslavan, potom jsme přesedli na další autobus, kterým jsme jeli do Senorad a ze Senorad jsme šli pěšky do Oslavan. Byla to hodně velká sranda.











Byli jsme alespoň na 6 vyhlídkách, ten výhled, který jsme měli z těch vyhlídek byl fascinující a nádherný. Bylo krásné počasí, obloha skoro bez mráčků, takže jsme viděli hodně daleko.























Našli jsme i nějaké kytičky a houby





































Tak tohle by bylo z ,,dnešního,, výletu všechno, já doufám, že jste si jarní prázdniny užili tak jako já, bezvadně. Určitě všem doporučuji se na toto místo jít podívat nebo si udělat podobnou procházku jako my. Na jižní Moravě toho máme hodně, takže máme všichni z čeho vybírat. 


Užívejte si poslední dny prázdnin a já se na vás zase budu těšit u dalšího článku. Ahoj! 





5 komentářů:

  1. Hezký článek Luci, jen na můj vkus až moc fotek a jsou malé. :/ Možná bych je pro příště zkusila rozdělit do dvou článků, ale to je jenom můj názor. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lepší výběr asi být nemohl :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný článek Luci, jen škoda těčh malých fotek. Jinak hezké jenn tak dál.
    Majdalenka

    OdpovědětVymazat
  4. Tam je teda krásne :) naozaj to tam vyzerá krásne a romantický za mňa by t bol naozaj nádherný deň

    OdpovědětVymazat